sobota, 27 lutego 2016

#9 Loïc Rémy

Witam ponownie! Oto autograf od piłkarza mojego drugiego ulubionego klubu, więc jest dla mnie bardzo cenny. Przeczytałam, że nie ma swoich kart do podpisania, więc nie mając nic innego pod ręką, a list już został napisany wysłałam kartę z Euro 2012, które kiedyś zbierałam. Byłam zaskoczona, że tak szybko dostałam od Rémiego autograf, bo spodziewałam się, że dostanę go później niż po miesiącu.

Loïc Rémy jest napastnikiem w Chelsea oraz reprezentacji Francji. Grał wcześniej w takich klubach jak: Olympique Lyon, Queens Park Rangers, Newcastle United. 

Autograf otrzymałam pisząc list z prośbą, kopertą zwrotną oraz kartą do podpisania na adres:
Loïc Rémy
Chelsea F.C.
Cobham Training Centre
64 Stoke Road
Stoke D'Abernon
Surrey KT11 3PT
UK
Czas oczekiwania: 15.02-26.02 (11 dni)




6 komentarzy:

  1. Gratulacje ! :) Bez IRC?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/02/26-iwona-niedzwiedz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nadal czekam :<
    Serdeczne gratulację :>
    Dodajemy do polecanych? Odpisz u mnie
    autografy-patrycji-jablonskiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń